.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشجويان گيلان در مقابل دفتر دلخوش تجمع مي‌كنند

در اعتراض به مصوبه اخير مجلس مبني بر وقف اموال دانشگاه آزاد و نقش آفريني دلخوش در اين طرح تصويب؛ دانشجويان گيلاني جمعه چهارم تير در مقابل دفتر دلخوش نماينده شهرستان صومعه‌سرا تجمع مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، در بيانيه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد صومعه‌سرا آمده است: دانشجويان گيلاني در اعتراض به مصوبه اخير مجلس و نقش آفريني سيدكاظم دلخوش نماينده مردم صومعه‌سرا در طرح و تصويب اين مصوبه، ساعت 14 چهارم تير جاري پس از اقامه نماز جمعه در مقابل دفتر اين نماينده در شهرستان صومعه‌سرا تجمع مي‌كنند.
اين بيانيه مي‌افزايد: دلخوش يكي از طراحان اصلي مطرح شدن و تصويب اين مصوبه بوده است.
همچنين دلخوش صبح روز چهارشنبه دوم تير در جلسه علني مجلس طي سخناني با حمله به نمايندگان انقلابي مجلس و مخالف وقف دانشگاه آزاد به توهين عليه دانشجويان معترض در مقابل مجلس پرداخت و در حاشيه مجلس طي مصاحبه‌اي، توهين‌هاي خود را تكرار كرده است.
در اين بيانيه ذكر شده است: دانشجويان انقلابي گيلان در اعتراض به خوش خدمتي‌هاي دلخوش به جاسبي، روز جمعه بعد از اقامه نماز در مصلاي شهر صومعه‌سرا به سمت دفتر وي حركت كرده و از مواضع اخير وي اعلام برائت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1389
خوش به حال لباس شخصی های بسیار بسیار خودجوش که هر کاری را بخواهند انجام می دهند و نیاز به هیچ مجوزی ندارند. متاسفانه تمام این کارها به اسم حمایت از رهبری انجام می گیرد روزی مسؤولین به خود خواهند آمد که تمام امور از دست آنها دررفته و ممانعت در ان زمان فایده ای نخواهد داشت
نا شناس 6 تير 1389
مجوز از یک هفته قبل باید اخذ کنن، یادشون نره هاااا و گرنه باتوم و گاز اشک آور و کهریزک و از این حرفا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.